close

 

 

 

 



 If you come back to me
如果你能回到我身邊
I'll be all that you need
我會任你所需
Baby, come back to me
寶貝 回到我身邊
Let me make up for what happened
讓我彌補發生的事
(Come back) Baby come back to me
(回來)寶貝 回到我身邊
(Come back) I'll be everything you need
(回來)我會任你所需
(Come back) Baby come back to me
(回來)寶貝 回到我身邊

 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

有夠貼切的心聲!!!!

腳踏車BABY回來吧

我不會再嫌你爛了

我一定會幫你上鎖的 哭哭

 

 

拜託還我腳踏車

我不想每天健走去文院=.,=

 

 

 

唉 BABY COME BACK TO ME~

arrow
arrow
    全站熱搜

    vAwAy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()